The Fanpage of the Icelandic band Hellvar by Wim Van Hooste

Sunday, November 12, 2006

Snarf from Denmark - Red eyes picture

Til venstre er det Heather fra amerikanske ZAHNARZT og til højre er det Heida fra islandske HELLVAR… de var alle (osse de andre i bandsne) meget søde og det var fedt at møde dem ude i virkeligheden, og ikke blot på myspace.

Hjemme igen fra Berlin…
Tirsdag, d. 17. oktober 2006

..har lige været i Berlin sammen med NikNik… jeg har været hjemme tre dage nu … jeg har stadig tømmermænd … kan ikke så mange ord … her er to piger jeg mødte … de spiller i to gode bands …
Der kommer nok flere meldinger fra vores Berlintur, men lige nu er jeg helt fladmast… NikNik har lidt at byde på osse for de nysgerrige…

Comment by Heida
Fredag, d. 27. oktober 2006
Hey Snarf! Jeg taler jo ikke godt dansk, men jeg forstor bedre...hahaha. Min weblog er skemmtilegt.blogspot.com hvis du vil prove ad forstaa islandsk...skemmtilegt betyder sjovt! Hilsen fra Island

No comments: